Publikujeme pouze články relevantní tématu a neodporující dodržování zásady objektivity. Před požádáním o publikaci vašeho článku a případnou samotnou tvorbou článku si prosím nejprve přečtěte následující pravidla!

 

Přidat článek

Vložení vlastního článku, nebo tiskové zprávy.
  • Napište něco málo o vás (zobrazí se pod autorem článku)
  • Zadejte platnou URL (např. https://www.facebook.com/recyklace
  • Zadejte platnou URL (např. https://www.instagram.com/recyklace
  • Povolené typy souborů: jpg, png.
    Nahrajte profilový obrázek nebo foto.
  • Název článku nebo tiskové zprávy
  • Zde napište váš příspěvek, článek nebo tiskovou zprávu.
  • Povolené typy souborů: (txt, doc, pdf, docx, ).
    Nahrajte váš příspěvek, pokud máte již v daném souboru, povoleny jsou (txt, doc, pdf, docx,)
  • Zadejte tagy příspěvku, oddělujte čárkou (např. odpady, recyklace,skládky,apod.)
  • Povolené typy souborů: jpg, png.
    Nahrajte hlavní obrázek vašeho článku.
  • Přetáhněte soubory do galerie
    Povolené typy souborů: jpg, png.
  • Zadejte kontaktní telefon pro komunikaci s námi.
  • Zadejte web vašeho projektu nebo společnosti
  • Poznámka nebo zpráva pro nás. Cokoliv co Vás zajímá! Nebo co je nutné nám sdělit 🙂
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
  • Do obsahové sekce magazínu inODPADY.cz, mohou přispívat fyzické i právnické osoby vč. podnikatelů a živnostníků a dobrovolných organizací, spolků, sdružení i státní správy
  • obsah zveřejněný v kategoriích by měl být přiměřeně dlouhý, optimálně 1-2 NS textu včetně mezer (není podmínkou v návaznosti na originální obsah)
  • články musí být pouze z oboru životní prostředí, odpadového hospodářství, recyklace, upcyklace, ekologie, udržitelné podnikání, druhotné suroviny, trhy odpadu a technologie apod..
  • politické články nepublikujeme (nikdy nebudeme!)
  • vyhrazujeme si právo odmítnout článek, nebo tiskovou zprávu, která neodpovídá podmínkám zásady objektivity (objektivní prezentace pro nás znamená, veřejně ověřitelná, nezávislá na jednom tvrzení, nebo o cirkulaci přesvědčování veřejnosti o možném způsobu, nikoliv o jediném)
  • článek jsme vám schopni sepsat, když nám dáte informace o vašem projektu, byznysu nebo náplni práce apod.